"אז בואי תקראי לזה ציידת טאלנטים מסוג אחר" "נו, יאללה זה טוב לך לביזנס "?

אז את הפוסט המהמם הזה אני מקדישה לטאלנטית מסוג אחר Maayan Bukris תכלס, היא לא צריכה את הפוסט שלי והאמת שהוא כבר כמה שבועות ממתין במגרה וחיכיתי פשוט לטיימינג המתאים.

אבל כולנו כבר מבינים ש- Maayan Bukris היא הדבר הגדול הבא!

אז בקצרה אספר לכם שאיי שם בשנת 2004 למדתי בקורס פסיכומטרי מפרך בו נוצר קשר מיוחד ביני לבין Dikla Hesseg אחותה המהממת והמוכשרת לא פחות של מעין. בין סימולציות משעממות שלא הייתה לי ברירה אלא לסיים אותן ולמידה בבתים אחת אצל השנייה, נחשפתי למעין המקסימה – אז ילדה מתוקה בת 12 וכל כך מוכשרת – כבר אז.

מודה שנהניתי תמיד להפסיק את הסימולציה באמצע כל פעם שהיא דפקה בדלת וביקשה להפריע לנו או יותר נכון להציל אותי מהפסקת למידה מייגעת ולהשמיע איזה משהו חדש או סתם להתייעץ עם אחותה הגדולה על איזה צליל, תו או שיר ובשבילי זה רק היה תירוץ מצוין להפסיק את הלמידה ותכלס לשמוע ולראות מה זה כשרון בחיתוליו – שעוד אף אחד לא באמת ידע והכיר.

הפסיכומטרי הסתיים וכבר לא פגשתי את מעין. לפני כשנתיים וחצי זכיתי לחדש את הקשר עם דקלה עם מעבר מגוריה לטבעון ובכך הרווחנו מחדש זוג חברים מדהים ועל הדרך התחלתי לפגוש שוב את מעין באירועים משפחתים שבינתיים גדלה והפכה מילדה לנערה ולאישה מוכשרת של ממש!

אז באירוע האחרון קצת התקשקשנו וצחקנו ונזכרנו בימי הפסיכומטרי, היא שיתפה אותי שהקורונה טלטלה מאוד את שוק האומנים וזו הייתה שנה קשה ולא פשוטה גם עבורה.

כל כך הזדהיתי כי אני שומעת וחווה את זה ביום יום בביזנס האישי שלי מה מועמדים ונועצים שלי עברו ועוברים עדיין ואיך אנחנו מרגישים עדיין בסוג של רכבת הרים יומיומית בלתי פוסקת וללא תחנת סופית.

החיים מלמדים אותנו איך אף פעם לא לוותר וכאשר אנחנו מזהים עליה לדעת לזהות את הנקודה בה אנו חשים את המפנה ועל מנת לא להידרדר מחדש פשוט לאתר ולחפש את ההזדמנות לקפוץ אל הגבעה הבאה על מנת להישאר כמעט תמיד למעלה !!

אין לי ספק שמעין נמצאת כבר מזמן על הגבעה למעלה רק פשוט היו צריכים לפתוח את השביל גישה לשם כדי שעוד רבים יצליחו להיחשף אליה וכפי שאמא שלה רחל היקרה ציינה: "לגמרי הגיע הזמן שלה"!

ואני זכיתי להכיר מקרוב – איזה כיף לי ! ?? https://youtu.be/TsZopeuHmS8