ליווי והדרכת מנהלים

ליווי והדרכת מנהלים עוזר למקסם את המומחיות של מנהלים "תותחים" ולהוביל אותם לפיתוח מקצועי שיכול לעזור להם למצות את מלוא הפוטנציאל שלהם. הליווי הוא התערבות ממוקדת יותר, נקודתית, המסייעת למנהלים להשיג יעדים ומטרות ספציפיות. בהדרכה נייצר מערכת יחסים ארוכת טווח המספקת תמיכה והכוונה כדי לעזור למנהלים לפתח את הכישורים והידע שלהם.

במאמר זה נדון ביתרונות של ליווי והדרכת מנהלים, כיצד נפיק את המירב מהליווי, ומהן השיטות השונות בהן ניתן להשתמש לליווי מנהלים. כמו כן, ניתן כמה תוצאות שאתם יכולים לקבל מאימון והדרכה איתנו.

מהם היתרונות של אימון וליווי למנהלים?

ישנם יתרונות רבים לליווי והדרכת מנהלים, והם תלויים ברצונות והיעדים אליהם נרצה לכוון. ישנם מנהלים שירצו לשפר את היכולות הבינאישיות, לעומתם יהיו מנהלים שירצו לשפר את המכירות שלהם, הכל תלוי בכם. נמנה חלק מהיתרונות שניתן לקבל מליווי והדרכת מנהלים:

● כישורי מנהיגות משופרים: הדרכת מנהלים יכולה לעזור להם לפתח את כישורי המנהיגות שלהם, כגון האצלת סמכויות, תקשורת, ניהול מו"מ ופתרון סכסוכים.
● הגברת הביטחון והמוטיבציה: אימון מנהלים יכול לעזור למנהל להרגיש בטוח יותר ובעל מוטיבציה גבוהה, מה שיכול להוביל לשיפור בביצועים.
● שביעות רצון גדולה יותר בעבודה: אימון והדרכה יכולים לעזור למנהלים למצוא סיפוק רב יותר בעבודתם, מה שיכול להוביל לסביבת עבודה חיובית יותר ושימור המנהל.
● מודעות עצמית מוגברת: אימון יכול לעזור למנהלים להיות מודעים יותר לחוזקות ולחולשות שלהם, כמו גם לערכים ולמניעים האישיים שלהם. זה יכול להוביל לקבלת החלטות אפקטיבית יותר וכישורי מנהיגות משופרים.
● תקשורת ויכולות בין-אישיות משופרות: אימון והדרכה יכולים לעזור למנהלים לשפר את כישורי התקשורת הבין אישית שלהם. בעזרת תקשורת בין אישית מיטבית ניתן להגיע ליחסים טובים יותר עם עובדים, לקוחות ובעלי עניין נוספים בחברה.
● הפחתת מתח ושחיקה: אימון והדרכה יכולים לעזור למנהלים לנהל מתח ולמנוע שחיקה. הסיבה לכך היא שיש להם עם מי לדבר שיכול להציע תמיכה והכוונה.

מהן השיטות לאימון והדרכת מנהלים?ליווי והדרכת מנהלים

קיימות שתי שיטות עיקריות לאימון והדרכת מנהלים: אימון אחד על אחד ומנטורינג קבוצתי.

● אימון אחד על אחד הוא גישה פרטנית יותר. המאמן עובד עם המנהל כדי לזהות את מטרותיו ולפתח תוכנית להשגתן. אימון אחד על אחד יכול להיות יעיל יותר עבור מנהלים המחפשים עזרה ספציפית בנושא מסוים.

● חונכות קבוצתית היא גישה פחות אישית ויותר "תמונה גדולה". המלווה נפגש עם קבוצת מנהלים כדי לחלוק את הניסיון והידע שלו איתם. חונכות קבוצתית יכולה להיות יעילה יותר למנהלים המחפשים הדרכה ותמיכה כללית בלי הרגשת חוסר בתחום ספציפי.

סיכום

ליווי והדרכת מנהלים בחברת משאבי אנוש מקצועית מקנה כלים חשובים לפיתוח מקצועי שיכולים לעזור למנהלים מקצועיים למצות את מלוא הפוטנציאל שלהם. על ידי בירור ואפיון המטרות והיעדים המלווה או המדריך יכול להגיע לתוצאות מדהימות בזמן קצר.

אם אתה מנהל שמחפש לשפר את הכישורים והידע שלך, המלצה חמה היא לקחת ליווי והדרכת מנהלים איתנו. זה ישפר את הביצועים שלך, את מערכות היחסים עם העובדים, הלקוחות ובעלי עניין וייתן לך תחושה טובה, לדעת שאתה לא לבד, וכולם חווים קשיים ויש מה לעשות בעניין.

מדובר בסט כלים מקצועי שלוקחים אותו הלאה גם אחרי העבודה עם הארגון, ובוסט רציני ליכולות הפרסונליות שלך. אז למה אתם מחכים? צרו איתנו קשר עוד היום לקבל תמיכה על ליווי והדרכת מנהלים, ניתן לנהל את הליווי באופן פרטני (1:1) או קבוצתי, ואפשר גם לשלב.